۵ پاسخ

صبر کن ۸هفته برو
من ۷هفته و ۵روز رفتم
ک خداروشکر همه چی اوکی بود قلبم تشکیل شد و گفت ۶هفته و ۵روزی
برا همین میگن دیرتر برو ک اگ اختلافم داشتی باز معلوم بشه

منم هنوز نرفتم
۵ تیر اولین روز آخرین پریودم بودش

منم ۱۹ تیر بوده اخرین پریودم، دکتر گفته ۱۰ شهریور برم سونوگرافی

منم هنوز نرفتم
10تیر اخرین پری بوده

بزا هشت هفتت بشه برو

سوال های مرتبط

مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری