من آخرین پریودیم 9 آذر بوده کی میتونم برم سنو تشکیل قلب؟

۶ پاسخ

۸ هفته عزیزم
زودتر هم میشه رفت
ولی بمون تا همون ۸

من با شما هستم دقیقا رفتم دکتر برای۵بهمن سونو نوشت

۸هفته

۱۰بهمن

خیلی زوده من اخرین پریودیم۲۷آبان هنوز وقتش نشده ک برم یهفته دیگه میرم

۸هفته بایدبری

سوال های مرتبط