الان شما هفت هفته و یه روز هستی عزیزم
وایسا هشت هفته برو که زودم نباشه انشالا که قلبش تشکیل شده
من اخرین پریودم۲۴دی بوده شنبه میرم
شنبه برو منکه هرجا زنگ میزنم شهرری نیستن تعطیله 😓 میخواستم سه شنبه برم
۷ هفته ای الان فکر کنم
شنبه یکشنبه برو
شنبه برو
من ۹بهن بوده گف شنبه برو
من ۲ بهمن پریود شدم، شنبه میرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.