۷ پاسخ

الان شما هفت هفته و یه روز هستی عزیزم
وایسا هشت هفته برو که زودم نباشه انشالا که قلبش تشکیل شده

من اخرین پریودم۲۴دی بوده شنبه میرم

شنبه برو منکه هرجا زنگ میزنم شهرری نیستن تعطیله 😓 میخواستم سه شنبه برم

۷ هفته ای الان فکر کنم
شنبه یکشنبه برو

شنبه برو

من ۹بهن بوده گف شنبه برو

من ۲ بهمن پریود شدم، شنبه میرم

سوال های مرتبط

مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری