۴ پاسخ

من اخرین پریودیم 11بهمن بود گفت بعد عید بیا برا تشکیل قلب

تا هفت هفته صبر کن

من ۵ هفته و ۵ روز رفتم قلب تشکیل نشده بود، ۸ هفته برو

آره بابا

سوال های مرتبط