۲ پاسخ

نترس برا منم عین تو شده دیر گرفته گفته دوهفته دیگ بیا ولی من وامیستم ۸ هفته برم ۱۶فروردین میرم

ان شاالله که تشکیل میشه عزیزم . آرامش مهم ترین چیز هست . توکل به خدا کن و آرامش داشته باش . زود قلبش تشکیل میشه

سوال های مرتبط