۷ پاسخ

۱۲۰تا دو ماهگی😳خیلی زیاده میشه رفلاکس

من ۶۰ میدم میخوره بعد دوباره یه ۳۰ تا درست میکنم میخوره
تو فاصله چند دقیقه بهش میدم هربار آروغشو میگیرم اگه میل ب خوردن داشت دوباره بهش میدم گلم

دختر من هر دوساعت ۹۰تا میخوره

نه حجم معده زیاد میشه و بعد ها نمیتونه جلو خودش بگیره و چاق میشه
همون ۹۰ رو بده
اگه گرسنه بشه خودش بعد همون ۴ ساعت هشدار میده شیشه بدی
نهایت هر سه ساعت
اما نذار حجم معده زیاد بشه و پر خوری بیاره براش

بین ۶۰ تا ۹۰ ،بستگی به اشتها
الان فقط حجم معده رو زیاد میکنی بیشتر بدی و رفلاکس میاره خدای نکرده

خب ۱۲۰ زیاده ،خیلی
نبایدم‌گریه کنه
من طبق وزنش و قدش الان باید ۴۰ تا بدم

منم 120تا میدم چون بچه شکمش سیر میشه

سوال های مرتبط