۱۲۰تا دو ماهگی😳خیلی زیاده میشه رفلاکس
من ۶۰ میدم میخوره بعد دوباره یه ۳۰ تا درست میکنم میخوره
تو فاصله چند دقیقه بهش میدم هربار آروغشو میگیرم اگه میل ب خوردن داشت دوباره بهش میدم گلم
دختر من هر دوساعت ۹۰تا میخوره
نه حجم معده زیاد میشه و بعد ها نمیتونه جلو خودش بگیره و چاق میشه
همون ۹۰ رو بده
اگه گرسنه بشه خودش بعد همون ۴ ساعت هشدار میده شیشه بدی
نهایت هر سه ساعت
اما نذار حجم معده زیاد بشه و پر خوری بیاره براش
بین ۶۰ تا ۹۰ ،بستگی به اشتها
الان فقط حجم معده رو زیاد میکنی بیشتر بدی و رفلاکس میاره خدای نکرده
خب ۱۲۰ زیاده ،خیلی
نبایدمگریه کنه
من طبق وزنش و قدش الان باید ۴۰ تا بدم
منم 120تا میدم چون بچه شکمش سیر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.