۴ پاسخ

من هنوز هفت ماهگیشو نگرفتم چون همش مریضه باید بیخیال شم الان هشت ماه و خورده ای دیکه مسخرس

سلام عزیزم میخوای برات ادیت بزنم

چه خوش سلیقه 😍

مبارک ب سلامتی انشاءالله

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙😍کوروش مامان پسرم 💙😍کوروش ۱ سالگی