۳ پاسخ

ای وای من شب بیمارستان بودم‌تبش از ۳۹ کم‌نمیشه دکتر دیشب گفت هر ۶ساعت پاراکید دوبرابر وزن وسطش دیدی پایین نمیاد حتما شیاف ،هر ۸وساعت پلارزن ۱۰ قطره هر ۸ ساعت نیوتادین ۱ سیسی ۵ روزم ازیترامایسن

بروفون .استا مینوفن نوشت براش گفت ۴ساعت یکبار ازشون بهش بدم یکبار استامینوفن ۴ساعت بد بروفون

پسر منم ۳روز تب داره بردم دکتر گفت ویروس تا ۵روز ادامه داره اگه طی این ۵روز خوب نشد باید آزمایش بده

سوال های مرتبط