۷ پاسخ

دکتر باید دارو بده

باید ببینی عفونتت چیه اگه عفونت قارچیه ( حالته پنیریو میگن قارچی پمادکلوتریمازول بگیر با اپلیکاتور ۷ شب بزن من سه ماه عفونت قارچی داشتم دکترم اینو گف بزنم ۷ زدم فلا که خداروشک عفونت ندارم ، آها تو این ۷ شبم رابطه نداشته باش
ولی نه اگه عفونتت قارچی نیس پماد مترونیدازول بگیر

برو به دکتر بگو بهت دارو میده

فقط باید بری دکتر درمان خونگی انجام نده

اسم پمادهم کلوتریمازول ناژو ۱درصد

تصویر

اب زیاد بخور

سفکسیم و یه پماد و ژل شستشو بمن دادن

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری