سلام عفونت واژن گرفتم فقط خارش دکترم نیست ۱۵ هفته باردارم چی استفاده کنم

۳ پاسخ

ی دکتر عمومی برو یا مرکز بهداشت پیش ماما اینجوری خطرناکه هر کی هر چی بگه مصرف کنی

منم داشتم‌پماد کلوتریمازول داد ولی گفت با انگشت بزن از اپلیکاتور استفاده نکن

منم اینطوری شده بودم پماد کلوتریمازول و پماد ان ان خارجی بزن ، به من کلوتریمازول واژینال داد که یک سانت داخل واژن میریختم ولی واسه واژینال مشورت کن موضعی اشکال نداره
با شامپو بچه خودتو بشور آب ولرم از صابون و ژل استفاده نکن

سوال های مرتبط