کسی تا حالا برفک سینه گرفته؟
چیکار کردید خوب شد؟

۳ پاسخ

کلوتریمازول یک درصد بزن به سینت زود خوب میشه برای دهان بچت هم قطره نیستانین

یعنی چی؟؟
چجوریه؟

قطره نیستاتین بزن

سوال های مرتبط