خانوما کسی بچش خروسک گرفته؟چیکارکردین خوب شد؟

۲ پاسخ

اسپره سالبوتامول با دم یار ۱۲ ساعتی دو پاف

من دخترم اکثرا سرما خوردنی خروسک میشه
بخور سرد براش میزارم و خونه رو خنک نگه میدارم بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙🧸 مامان ماهلین🌙🧸 ۱۳ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی