سلام خانوما کسی بچش خروسک گرفته؟؟؟چ

۳ پاسخ

دختر من اره

بچه من گرفت تقریبا یکی دوماه پیش امپول دگزامتازون دادن تو مطب دکتر خورد تا خوب شد با کلی اسپری

من خودم الان گرفتم😂

سوال های مرتبط

مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی