مبارکه چرا انقدر گرونن اخه ۲میلیون ی بشقاب چرااا
مبارک باشه عزیزم. آقا بزرگ خوب بود چیزاش؟
بنظر شما آقا بزرگ بهتره یا عبدل آباد؟
عزیزم قیمت های آقا بزرگ چطور بود
مبارکه منم از اقا بزرگ گرفتم همینجوری همین مارک فک کنم ۱۴۰۰ اینا بود اذرماه
مبارکه مال پسر منم تقریبا شبیه اینه
مبارکه منم دارم از اینا
سلام درسته میگن اقا بزرگ لباس بچه قیمت مناسبه؟
مبارکه😘
چه قشنگه
اگه دنبال لباس های تو دلی ت هستی
هم دوست داری قیمت مناسب باشه هم کیفیتش عالی باشه بیا کانال روبیکا من ببین پشیمون نمیشی
من آنلاین شاپ دارم
همون لباس تو مغازه گرونتر باید بخری میارم قیمت مناسب
البته همه کارهام نخ پنبه و پنبه خالص و با کیفیتن
ایدی جهت عضویت کانال روبیکا nini_heed
شماره روبیکا 09016515923
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.