برو بیمارستان خب
استراحت کن دراز بکش ببین بهتر میشه ،اگر نشد برو چک کن
برو دکتر
باید بری دکتر
من رفتم دکتر آمپول زدن تا الان موند
من از هفته ۳۴ این انقباض ها رو دارم ولی خب منظم نیست کلافه شدم الان نزدیک یک هفته اس میگیره ول میکنه بازم منظم نیست
شاید زمان موعود فرا رسیده
منظمه برو چک شو
اگه کل رحمت سفت میشه و همزمان فشار به مقعد و واژن داری برو. که اگه موقع زایمان باشه آمپول ریه بزنن
منم ظهر خیلی انقباض داشتم ، اشکم دراومده بود ،ولی بعد خدا رو شکر بهتر شدم ، بعد ک ب شکمم نگاه کردم دیدم کلا بچم اومده سمت راست و خودشو قلمبه کرده و سمت چپم خالی بود ، البته من رحم دو شاخم
برو بيمارستان حتما
منظمه؟
وقتى ميگيره به مثانه و واژن يا كمرت فشار مياد
خب میخای زایمان کنی😯زوده که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.