بعد من هفته ۳۷ هستم هنوز جا داره حداقل تا ۳۸ اینا شمو که اخراشی دیگه ترس چی داری من نگرانم که خدای نکرده تو ۳۷ هفته بیاد بعد براش مشکلی پیش بیاد خدای نکرده
اره منم دیروز خیلی اینجوری بودم امروز یه کم کمتر شد امروز رفتم سونو بهش گفتم دکتر گفت چون زایمان سومت هست رحمت نازک شده ممکنه رحمت پاره شه اگه زیاد بشه خیلی حواست باشه اگه انقباضات زیاد شد و ربع ساعت ربع ساعت یا کمتر شد حتما برو دکتر
شکمت سفت میشه یا بچه خودشو سفت میکنه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.