۸ پاسخ

وای ننه چه لباسی 😍😍😍😍😍👌🏻👌🏻

اگر بادرد باشه انقباظ.

با اجازه مامان گلمون ک تاپیک گزاشته...
برای اتاق کوچولوهاتون
مکعب اسم با حروف روش سفارش گرفته میشه
در رنگ دلخواه شما 😍
برای ثبت سفارش روبیکا پیام بزارید💗🙏
۰۹۳۰۰۸۹۸۴۴۶۶

تصویر

انقباضه

انقباض منظم اگه داشتی برو بیمارستان یا اگه ماما همراه داری بهش بگو
انقباض یعنی درد زیر شکم در حدی که هی بگیره هی ول کنه ۳ دیقه یبار بشه یعنی منظمه

منم نیم ساعت پیش همینجوری شدم

شاید انقباض داری

انقباضه

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۱۳ ماهگی
مامان دل ارا و تودلی مامان دل ارا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری