۳ پاسخ

من درد پریودی زیاد ندارم ولی واژنم ناحییه بیکینی کلا پر درده گاهی تو مقعدمم تیر میکشه و کمی کمر درد میگیرم
دکتر گفت اینا ماه درد هستن و طبیعیه و فقط باید استراحت رو بیشتر کنم

منم دردای پریودی میگیرم و ول میده

وای منم دردهای پریودی دارم البته مداوم نیست میاد میره نگرانم خیلی 🥲🥲🥲

سوال های مرتبط