۴ پاسخ

من سری کیت میزنم،هر وقت لازم باشه شده روزی دو بار شده هفته ای یکبار بعد حموم، ،خیلی قویه

هر هشت ساعت بزن عزیزم

ببین مرطوب کننده مصرف روزانه تایم خاصی ندارد من آیروکس زرد میزنم. شده روزی چندبارم زدم

مال چیه

سوال های مرتبط

مامان مهدیا و ملکا❤ مامان مهدیا و ملکا❤ ۷ ماهگی