۱ پاسخ

اره منم انومالی ۳۳ بودم
از قبلش کمر درد داشتم
الانم بدتر شدم کمردرد حالت عادی. سرپا میشم واژنم سوزن سوزن میش انگار. استخون لای پام درد داره

سوال های مرتبط