واکسن ۶ماهگی کی جدیدن زده چجوری کجا میزنن .
تب کردن بچه هاتون

۶ پاسخ

پسر من تب نکرد، خیلی راحت بود

منم فردا میخام ببرم .. سرفه داره یکم ..خودمم امشب پریود شدم
مکافاتیه فردا😫

دوتاخوراکی یه دونه تزریقی هگزاوالان تب نداره من خداروشکر پسرم تب نکرد

پسر من چند روز پیش زد خداروشکر خوب بود تب نکرد

داخل پا دو تا داره پسرم 2روز تب داشت

به پا میزنن تو بهداشت آره تب داره فقط یکسالگی تب نداره

سوال های مرتبط

مامان 🌼🧸مِلودی مامان 🌼🧸مِلودی ۱۵ ماهگی