خانما کسی پیشونی بچه ش رو میبنده؟؟؟

۱۱ پاسخ

نیازی نیست ببندی بزرگ بشه به مرور درست میشه ، ما کلا رسم نداریم ، خواهرم بچه بود پیشونیش برآمده بود مدام هم سرش ضربه میخورد پیشونیش باد میکرد ولی بزرگ شد درست شد الانم که ۱۵ سالشه کاملا صاف و اوکیه ، برادر شوهرمم همینجوری بوده ، حساس نشو

هیچکدومو‌نبستم اعتقادی هم نداریم

والا من که نبستم
خواهرمم همینطور بچه هاش نبست

من نبستم پدرشوهرم میگه ببند
ولی خب حس خیلی کارا نیست دیگه پیشونی بستن فدیمیه

من واسه دخترم بستم

مامانم واسه بچه هامو بست، جاریم نبست خیلی زشته پیشونی بچش

آها ممنون از راهنماییت

قدیما میبستن الان دیگه نمیبندن

من نبستم

خواهرم مببنده باد نزنه یک ماهشه

سلام چرا باید ببندیم ،؟من تا حالا نبستم

سوال های مرتبط

مامان رستا خانوم مامان رستا خانوم ۹ ماهگی
مامان عشق کوچولو مامان عشق کوچولو ۶ ماهگی