۶ پاسخ

من دوستام هیچکدوم نه قنداق کردن و پیشونی رو بستن بچه هاشون همه خداروشکر سالمن

بله من
من حتی تو دور و بریامم کسی رو ندیدم که پا و پیشونی بچه رو بسته باشه

نه من بچه اولمو اصلا نبستیم کاملا سالمه خداروشکر
الانم اصلا قنداق نکردیم

هیچکدومو انجام ندادم

منم دو تا بچه دارم نه قنداق کردم نه پیشونی بستم

نه من یه تا بچه دارم هیچکدوم نه قنداق کردم نه بستم پرانتزی که ژنتیک هست ولی پیشونی ببندی خوبه جلو نیاد

سوال های مرتبط