۹ پاسخ

به هیچ عنوان پاهای بچه رو قنداق نکنید، قنداق فقط مال دست هست اونم برای اینکه موقع خواب دستاش میپره و بیدارش میکنه، ولی پاها باید آزاد باشن، اگه مشکلی بخواد داشته باشه دکتر تشخیص میده

نه اگه بچه رو پا بگیری پاهاش پرانتزی میشه به قنداق مربوط نیست من قنداق نکردم

پرانتزی بودن پای نوزاد طبیعیه

قنداق باید بلد باشی وگرنه اگه بلد نباشی پاش پرانتزی میشه بعد اینکه اصلا قنداق ربطی به پا نداره برای اینکه بچه خوب بخوابه قدیم قنداق میکردن

من ..... دخترم الان دو سالشه . پسرمم قنداق نمیکنم

ن اصلا ربطی نداره

نه

ربط نداره

شوهر منم ازاین تزامیداد بعدش فهمیدم مامانش یادش میده

ن بابا....پای پرانتزی ارثیه.... خیلیا اعتقاد ب قنداق ندارن و پاهاشونم سالمه....من از دکترم پرسیدم همین حرفو زد

سوال های مرتبط