میخام ناخن بکارم واسه شیردهی مشکلی نداره؟؟؟

۴ پاسخ

نه مشکلی نداره

فکر نمیکنم

به نظرم بزار رادمهر جون بزرگ تر شه بعد بزار سخت میشه با نینی

با بچه کوچک سخته ناخن بلند

سوال های مرتبط

مامان سویناخانم🐥🩵 مامان سویناخانم🐥🩵 ۱۵ ماهگی
مامان نانای🌼 مامان نانای🌼 ۱۷ ماهگی
مامان سید تیام مامان سید تیام ۷ ماهگی
مامان 👼arad💕 مامان 👼arad💕 ۱۴ ماهگی
مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی
مامان دیانا ۷ ودلینا مامان دیانا ۷ ودلینا ۱۵ ماهگی