۲ پاسخ

اگ شرایطش خوبه استعفا نده بعد مث من دوست داری دوباره بری

والا من اگر موافقت کنن و بتونم استعفا بدم دنبال هیچ کاری نمیرم میشینم خونه بچه ام رو بزرگ میکنم آشپزی میکنم کیک و شیرینی میپزم.

سوال های مرتبط

مامان فندق🌰(ALIREZA) مامان فندق🌰(ALIREZA) ۱۷ ماهگی