دوستان کسی مصرف کرده اینو
برای پریود

تصویر
۶ پاسخ

عروس پشت پرده بهش میگن من سقط کردم ازش می‌خوردم وقتی می‌خوردم خون زیادی ازم میرف

قرص ال دی ۵ شب بخور بعدش میشی راحت ترین روش

شبیه فسالیس هست

چند نفر از اطرافیان خوردن ولی تاثیر نداشت

من که استفاده کردم پریود نشدم 😂

آره عزیزم صبح خوردم عصر پریود شدم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌸🎀 مامان ماهلین🌸🎀 ۲ سالگی
مامان دوقلوهای من مامان دوقلوهای من ۱ سالگی
مامان فرحنازجون🥰😘 مامان فرحنازجون🥰😘 ۲ سالگی