۴ پاسخ

نه اتفاقا بهتره خوا گرم بشه خوبه اردیبهشت بهترین وقته

مگه مسابقس دیر بشه باید ببینی بچه کی امادگی داره
من دو ماه پیش تست کردم دیدم امادگی نداره گذاشتم بعد از عید که پسرم میشه ۲ سال و ۸ ماه

دیر نمیشه عزیززم منم میخوام بعد عید شروع کنم الان هوا سرده هوا گرم بشه بهتر میشه از پوشک گرفت

نه بابا دیر نمیشه هوام خوب میشه بهتره

سوال های مرتبط