۶ پاسخ

تلخک بزن من اصلا باورم نمیشد آنقدر راحت باشه همش استرس داشتم تلخک زدم یکم رژقرمز گفتم اوخ شده درسته دلت میسوزه واسش ولی صبور باش سه شب درحد دو دقیقه گریه میکرد میخوابید شب سوم تو خواب عمق بهش شیر بده دیگه تمام اینجوری شیرت زود خشک میشه هم اینکه پسرت بی قراری نمیکنه

منم تازگیا گرفتم
شیر یکم ریخته بود رو سینه م دخترم دید بدش اومد دیگه نخورد 😐😐دو شب تو خواب دادم بهش دیگه بعد تقریبا سه شب بهونه گرفت دیگه یادش رفت کلا

یهو بگیرش یه شب سختشه اون الان معتادش شده مثل عادت یهو بگیرش راحتش کن من تلخک زدم و دیگه نیومد سراغش که نیومد خودشم انگار راحت شد فقط یه شب یکم اذیت شد دیگه بعدش نه .

منم یهویی گرفتم ۲ روز اذیت کرد ولی خیلی راحت گرفتم تلخک زدم به سرشیشه دیگه خودش پس زد و از سرش افتاد اخرشب موقع خواب هم خوب سیرش کن که نصف شب بیدار نشه بیدارم شد یکم آب بده بهش

یه روز رفتم خونه پسر خاله ام بچه اش همسن بچه منه زنش گفت بچمو یهویی از شیر گرفتم وخیلیم راحت شدم
منم از فردای همون روز یه دستمال گذاشتم رو سینه ام ویه چسبم زدم روش گفتم تموم شده دیگه اونم با گریه میگفت می می وتمام
اصلا نترس از چیزی که فکر میکنی راحت تره بی قراری دارن تا چند روز ولی بعدش راحت میشی

عزیزم هرکی صلاح بچه خودش رو خودش می‌دونه به کسی مربوط نیست. شیر خودت یا شیر خشک؟؟بستکی داره عزیزم اگر شیر شب رو قبل قطع کردی راحت تری .میتونی یهویی بگیری یا نه روش چهاردر چهار بگیری

سوال های مرتبط