من همین الان مجبور شدم ببندم چون دارم میرم بیرون و میپوشم حس خفگی دارم 🤕
تو خونه ی پیراهن کوتاه بدون شورت سوتین میپوشم راحت😂
۴ماهه نه🤣
نه نمیبندم من
بلهههه
بیشتر وقتا
منم نمیبندم
بله میبندم یه وقتایی هم نیم تنه
اره سوتین شیردهی راحت میبندم کیف میکنم
اره میپوشم هم اینکه اگه نپوشم سینم موقع شیردادن لباسموخیس میکنه
نه اصلا
اصلا
من که نه خفه میشم جایی که میرم میبنم لحظه شماری میکنم که کی میرسم خونه درش بیارم
من میبندم نمیبندم انگار یه چی کم دارم
نهههه
نه چون شیر میدم باید در دسترس باشه
سوتین نمیبستم ولی الان چون شیر میدم باید ببندم،هی شیر سرمیره😂😂😂😂
ن جی جی هام تا نافم کش اومده خخخ
اصلااا
نه احساس خفگی میکنم بعد راحت ترم هستم چون شیر خودم فقط میخوره
وای نه شورت نه سوتین توخونه ازاد باید باشه ادم دیگه اصلا مریضی میگیره ادم
آره همیشه، نبندم لک میشه از شیر
من سینم درد میکیره وقتی میبندم
آره اگه نبندم که شیر میره تو لباسم بوی ببعی میدم 😂
اره.
اره سوتین شیر دهی خیلی خوب و کاربردیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.