۲رور دیگه وارد هفته ۶ میشم کی برم سنو قلب نگرانم?

۱۱ پاسخ

عزیزم مبارکت باشه.چند وقت اقدام بودی؟

منم هفته ۵ هستم

منم دوس دارم نرم تا هفته ۸
اما تا سمت چپم درد میگیره ناخداگاه استرس میگیرم
میکم برم حداقل مطمئن شم داخل رحمیه

@Bjno43j
بیا بهم پیام بده بیارمت تو گروه

منم 5 هفتم تموم شده گفت هفته دیگه بیا

بزار هفته بعد برو

8هفته کامل که بودی برو

شماهم زیر دلت حس سنگینی و سوزن سوزن شدن داری؟

واسه منم دعا کن مامان بشم❤️

۸هفته عزیزم

معمولا هفته ۷یا۸باید بری....

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری