۴ پاسخ

اگ بتات اول زیاد بود بعد کم شده بارداری شیمیایی

بارداری شیمیایی بوده

شاید به خاطر لانه گزینی

چطور آزمایشت مثبت شد بعد پریود شدی

سوال های مرتبط

مامان آیلین و تو دلی مامان آیلین و تو دلی هفته هشتم بارداری