مثبت دیگه برو آزمایش بدم 9 ام برج 2 پریود شدم

تصویر
۸ پاسخ

ازمایش دادم تیتر بتا ۱۹۵۸ بود برا من
برا تو چی شد؟

مبارکه عزیزم برای من دعا کن منم روز 15. iui امروز بیبی چکم منفی شد اعصابم خرابه

عذرمیخام میپرسم ازآخرین اقدامتون چن روز میگزره؟ منم 17اردیبهشت شدم

اره گلم مبارکه بسلامتی بغل بگیری وبارداری خوبی داشته باشه

منم امروز دادم مثبت شد

باشه توهم حتما بگو
من تو شوکم اصن🥲

آره عزیزم مبارکه

منم ۱۰ اردیبهشت پریودم بود الان بیبی‌زدم مثبت شد
تو تاپیک اخرم گذاشتم الان

سوال های مرتبط