۱۰ پاسخ

دو هفته دیگه تحمل کن خانم گل، تیوپ بگیر رو تیوپ بشین استخون دنبالچه ت دردش کمتر میشه البته تیوپ از لوازم پزشکی فقط

منم همینطور 🥺

خیلی میشینی؟سعی کن وقتی میشینی وزنتو نندازی رو مقعدت
سعی کن بیشتر دراز بکشی

مکمل هاتو حتما بخور تو هفته های آخر خیلی برا وزن دهی بقیه عالیه

خب دیگه همینه هر کی هفته میره جلو تر این احساس فشار هم بیشتر میشه

ارهههه منم درد میشکشما عین چی

ب دکترت بگو بعد هرشب شیاف بزار دردتو اروم میکنه

چند کیلو

منم همین حس را دارم خیلی سخته

ارههههه

سوال های مرتبط