شکمم اومدپاین یا ن؟؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

میخوای طبیعی زایمان کنی؟

نه ..

ن زیاد

من که تا وقتی زایمان کردم نیومد پایین

نه نرماله

وایی یاد حاملگی خودم افتادم توی هفته شما زایمان کردم 37و پنج روز. قدر این روزارو بدونید میدونم مشتاق دیدارین و خسته شدین ولی خیلی لذت خوبی داره اواخر بارداری. ولی دیگ میترسم از حاملگی🤭

کی میزاییی ؟؟ 😊

نه عزیزم

نه..

نه گلم برای منم در حد همین

اره یکم اومده

نه🙄🙄

سوال های مرتبط

مامان elen♡nik♡ مامان elen♡nik♡ ۱۴ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۱۳ ماهگی
مامان 🌸پناه   🎀🦋 مامان 🌸پناه 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌸پناه   🎀🦋 مامان 🌸پناه 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان آیهان🧸💙 مامان آیهان🧸💙 ۱۳ ماهگی
مامان هاکان و نیکان مامان هاکان و نیکان ۱۱ ماهگی
مامان اقاشاهان مامان اقاشاهان ۷ ماهگی
مامان آرتین🥰آیلین مامان آرتین🥰آیلین ۱ ماهگی