میخوای طبیعی زایمان کنی؟
نه ..
ن زیاد
من که تا وقتی زایمان کردم نیومد پایین
نه نرماله
وایی یاد حاملگی خودم افتادم توی هفته شما زایمان کردم 37و پنج روز. قدر این روزارو بدونید میدونم مشتاق دیدارین و خسته شدین ولی خیلی لذت خوبی داره اواخر بارداری. ولی دیگ میترسم از حاملگی🤭
کی میزاییی ؟؟ 😊
نه عزیزم
نه..
نه گلم برای منم در حد همین
اره یکم اومده
نه🙄🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.