چیکار کنیم سزارینی بشیم؟
راهی هس؟

۵ پاسخ

سلام عزیزم تست جوش شیرینت درست بود انجام دادی

سزارین اجباری در شرایط حاد مادر و بچه اتفاق میافته،خیلی حاد،خدا نکنه ک سزارین اجباری بشی،بگو میخوام خودم سزارین بشم،میگن نامه روانپزشک داشته باشی شاید انجام بدن

من فشارم بالا بود ارژانسی سز شدم

اگ مشکلی نداری سز نمیکنن مگر اختیاری

آره با دکتر صحبت کنید یک پولی زیر میزی میگیرن انجام میدن

سوال های مرتبط

مامان اقا نیما🍓 مامان اقا نیما🍓 ۸ ماهگی
مامان دخملم مامان دخملم روزهای ابتدایی تولد