۱۴ پاسخ

آره دقیقا

غیر از اون مامانم سر اولی عین شمع و پروانه دور وبرم بود همش میبرد بیرون میچرخوند ازم مراقبت میکرد الان باهم مشکل داریم خونمون نمیاد خیلی خیلی احساس تنهایی میکنم حالم خوب نیست

نه من حس میکنم دیرتر میگذره چون بچه اولم عذابم میده از بس شیطونه همش صدام میاد خسته ام کلافه ام😩😩😩

من چون با افسردگی و بدخلق شدن دارم میگذرونم سخت میگذره

نه والا اصلا زود نمیگذره😕

من اولی راحت بودم اصن نمیفهمیدم، این یکی داره تلافی میکنه حسابی🤣

برای من جفتش یکیه خیلی فرقی نمیکنه ولی چون تجربه دارم یکم استرسم بیشتره برای زایمان

نه والا من حس میکنم نمیگذره

اره برای منم همینطوره چون بابچه اول اصلاوقت اینکه روزشماری کنم رو ندارم یجورایی اون ذوق بارداری اولو هم ندارم

اره خیلیییی داره زود میگذره

ب نظرم اولی خوب بود زود گذشت

سلام اره عزیزم همین طور چون سرگرمیم و وقت نداریم همش حساب و کتاب کنیم

من نه برام زود نمیگذره😁

اره اولی بنظرم استرس اضطراب زیاد داری چون تجربه نداری

سوال های مرتبط

مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری