اویشن مه این شکل نیست
ما ترکا میگیم توکلیجه
خیلی خوبه
فک کنم خیلی تلخ باشه
نه یه چیز دیگه ولی برای سرماخوردگی عالیه
اویشن نیست
ما بهش میگیم پشموک
اره برای سرماخوردگی خیلی خوبه
من برای پریودی دم میکنم خوبه
این خیلی خوبه ما بهش میگم گل مامعاینه
خیلیییییییییییییی خوبه خیلیییییییییییییی این به زبون کوردی ما میشه گل کو
نه عزیزم این چای کوهیه
برای سرماخوردگی هم خوبه اره
چایی کوهیه برا دل درد خیلی خوبه ب خصوص با نبات
ما بهش میگیم گل گربه
😃😃
سمت شهرستان ما ازینا داره چایی کوهیه اگر اویشن هم داری با اون بشور و دم کن
این چیه اصلا به اویشن نمیخوره 🫣
آویشن نیست
ما ترکا بهش میگیم توهلوجه
این چای کوهی ،برا سرما خوردگی هم خوبه
آویشن مثل برگه..فکر نکنم این آویشن باشه
آره چای کوهیه بنظرم خیلی خوبه
آویشن نیست
این اویشن نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.