۵ پاسخ

من شبا میکنم راحت میخوابه خودش دست و پاشو میده عادت کرده خیلی خوبه تو خپاب نمیپره

من قراره قنداق کنم

من شباک اذیت میکنه قنداق میکنم راحت بخوابه انقددستاشوتکون میده نمیزارا بخوابه میپره زود

دختر من نوزادی بدش میومد. نمیدونم من بلد نبودم ببندم یا چی. ولی بزرگتر شد می‌بستمش خیلی بهتر می‌خوابید

منم دوس نداره میفهمه زود🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان آریاس مامان آریاس ۱۰ ماهگی
مامان پرتقال و نینی مامان پرتقال و نینی ۵ ماهگی