۶ پاسخ

دختر منم 6 ماهگی 6و نیم.. وزن تولدش 3300 بود. بخاطر رفلاکس خوب وزن نگرفته😢😢

البته بایدباوزن تولد مطابقت کنی گلم ببینی وزنش بالا رفته یانه

۹کیلو۳۰۰

هشت نهصد

۸ و وزن تولد هم ۳۱۰۰

۹عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان بهراد مامان بهراد ۱۵ ماهگی
مامان پانیا مامان پانیا ۸ ماهگی
مامان پانیا مامان پانیا ۸ ماهگی
مامان مامان نیلا🥰😘 مامان مامان نیلا🥰😘 ۱۶ ماهگی
مامان 🥹mohana🧿 مامان 🥹mohana🧿 ۱ سالگی
مامان کوروش مامان کوروش ۱۷ ماهگی
مامان ائلوین🩵 مامان ائلوین🩵 ۱۳ ماهگی