اگه میتونی کنار موهاتو بافت بزن
یه رژ خوشرنگ بزن ۲۴ ساعته با یه آبرسان که صورتت جون دار باشه کرم سنگین نزن چون با بچه تماس پوستی میگیری حساسیت نده
با انرژی مثبت برو خدا به همرات عزیزم
اره بابا
من یه میکاپ تووووپ کردم و رفتمممم.😂
مبارک باشه مامان
یادت باشه صبح ما رو هم دعا کنی
واسه روحیه خودت یکم آرایش کن چون موقع عمل رنگت میپره اثری از آرایش نمیمونه ولی حتما با خودت رژ و شانه و مرطوب کننده ببر
من کرم نزدم خط چشم و ریمل و رژ زدم
عزیزم انشالله به سلامتی زایمان کنی و نوزادتان بغل بگیری❣️ لطفا میری برای زایمان و موقع اولین شیردهی هات برای پسر بچه ۴ ساله (آریا )که تصادف کرده دعا کن به هوش بیاد و خدا به مادر داغ دیده اش ببخشه.
اره چراکه نه ارایش معمولی
من طبیعیم با ارایش و تیپ میرم
اره ارایش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.