شیاف ۱۲۵ کامل برا مهدا زدم
خوبه ؟
تبش ۳۷ اینا هه

۷ پاسخ

عزیزم اینبار زدی ولی روده و دستگاه گوارش بچه خطر داره باید به سه قسمت تقسیم کنی بزنی. بعدم وقتی تب داره ۳۷ تب نیست ک فوری شیاف زدی واسش. تورو خدا سرخود چیزمیز ندین بچه ها با جونشون بازی میکنید

شیاف با این درجه خوب نیس

حالا ک زدی ما هر چی بگیم چ فایده داره مثلن😐

تا ۳۷.۵ تب ب حساب نمیاد گلم بچت هنوز تب نداره شیافم وقتی میزارن ک تب با قطره شربت کنترل نشده باشه و تب ۳۹رو رد کرده باشه تروخدا سرخود و زیاد دارو برا بچه مصرف نکنید اسیب ب مغز و قلبش میزنید

۳۷تب نیست بعدم احساس کردی یکم بدنش داغه استامینوفن بده چرا شیاف

اگه ده کیلو هست اره.

۳۷ تب نیست
۲ سوم باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۱۵ ماهگی
مامان جوجه‌وپسرک🐥💙 مامان جوجه‌وپسرک🐥💙 ۱۶ ماهگی