۳ پاسخ

اگه الرژی به اینا تداره مشکلی نیس

من شنیدم میگم گردو را تا یک سالگی ندین آلرژی زاست

اگه قبلا فرنی و بادوم خورده مشکلی نداشته، اره میتونی بریزی تو فرنیش تا سه روز

سوال های مرتبط

مامان سلنا خانومی😍 مامان سلنا خانومی😍 ۹ ماهگی