۱۲ پاسخ

رفتی سونو چقدر ازت گرفت پیش کی رفتی

من ۳۲هفته۲/۵۰۰بود الان نمیدونم

ازمن ۳۳ هفته و دو روز ۲۲۰۰ بود ۳۷هفته و سه روز زایمان کردم ۳۱۰۰ بود

۳۳هفته و۳روز۱۷۰۰

من ۳۶هفته ۲۴۰۰بود🥲

❤❤❤❤❤

نی نی من ۲۷۰۰ بود تو ۳۴ هفته و ۴ روز

۳۳ هفته و ۱ روز ۲۱۵۲ بود دکتر گف کمه
ولی مال شما بهتره

برای منم همین حدود بود و خوبه
امروز هم اخرین سونومه بعد ۳ هفته

۲ونیم بود
آره خوبه

چه خوب من که هنوز نرفتم سونو ولی وزن نی نی شما خوبه

اره عزیزم خوبه بسلامتی دنیا بیاد

سوال های مرتبط

مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۷ ماهگی
مامان ماهان‌و فرهان💙 مامان ماهان‌و فرهان💙 ۱۳ ماهگی