۷ پاسخ

نوشابه پرتقالی زمزم بخور همون طعمه

درخاستمو قبول کن عزیز

نوشابه بخور🤣

حرفی ندارم😐😂

تو اب قندت یه کم اب پرتغال بریز😂

نگو که منم هوس میکنما🤣🤣

اونی که به من دادن خیلی بد بود🤢

😐یه اب قند درست کن بخور

سوال های مرتبط

مامان لِنا مامان لِنا ۲ ماهگی
مامان آیکان مامان آیکان ۱۲ ماهگی
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی
مامان فاطمه ثمین مامان فاطمه ثمین ۷ ماهگی