بالاخره منم زایمان کردمم

۸ پاسخ

خداروشکر.نینی خوبه انشاالله؟
خودتون چطورین
سرماخوردگی واینا

خودتون گفتین سوند نمیخواین
من داشتم

ایییی جانمممممم مبارکت باشههههه
کدوم بیمارستان بودی ؟ طبیعی بودی یا سزارین؟

بسلامتی عزیزم قدمش مبارک باشه برا منم دعا کن بخوبی بچم بدنیا بیاد استرس دارم

بسلامتی عزیزم مبارکه

به سلامتی. طبیعی بودین؟

بسلامتی مبارک باشه 💞❤❤قدمش برات پر از خیر برکت و شادی باشه
طبیعی با سزارین ؟؟؟
اگه سزارین بودی یا طبیعی میشه بگی چطوری بود

بسلامتی مبارک باشه عزیزم

مبارک باشه پاقدمش ایشالله 🎀

سوال های مرتبط

مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی
مامان لِنا مامان لِنا ۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۴ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۳ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۳ ماهگی
مامان دانیار مامان دانیار ۱۳ ماهگی
مامان 👶🏻بردیا👶🏻 مامان 👶🏻بردیا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان Pasha مامان Pasha ۱۴ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۱۲ ماهگی
مامان آراد💙 مامان آراد💙 ۱۲ ماهگی