۷ پاسخ

بقران بعدش سخت تره🫠🤣
الان میگم من ایکاش حامله بودم راحت تر بود بخدا
پدرم در اومده

باز تو هفته ۳۹ من چی ...روانی شدم بخدا

منم ازبس همه میپرسن نزاییدی داغون شدم

عزیزم شما دیگه باید بری بیمارستان،نمون تا 40هفته

منمممم😭

ان شالله عزیزم میگذره

چرا گلم

سوال های مرتبط

مامان آیکان مامان آیکان ۱۲ ماهگی
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی
مامان نور خدا👶🏻🎁 مامان نور خدا👶🏻🎁 ۵ ماهگی
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی