سلام من خیلی از زایمان میترسم خیلی زیاد

۱۳ پاسخ

ستری ک دم خونه همه میخابه😂😁

بااینکه دومین بچمه بازم میترسم ونگرانم

خب تخم بذار😂😂

منم همینطور 🥲

اره منم میترسم

والا منم بعد دوتا زایمان هنوز میترسم

و منی که هنوز چشم انتظارم لک لک برام بیاره بچه رو. هههه

بچه داشتن خوبه
حامله شدن خوب
یه ثانیه بعد زایمان هم خوبه
خود زایمان بده😭😂اولین باره میخوام درد بدی بکشم میگم نمی‌دونم آخرش چی بشه

منم میترسم بهش فکر نکن

راهی دیگ هست 😂

منم خیلی میترسم

منم😑😑

عادی هممون میترسیم

سوال های مرتبط

مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری