ستری ک دم خونه همه میخابه😂😁
بااینکه دومین بچمه بازم میترسم ونگرانم
خب تخم بذار😂😂
منم همینطور 🥲
اره منم میترسم
والا منم بعد دوتا زایمان هنوز میترسم
و منی که هنوز چشم انتظارم لک لک برام بیاره بچه رو. هههه
بچه داشتن خوبه
حامله شدن خوب
یه ثانیه بعد زایمان هم خوبه
خود زایمان بده😭😂اولین باره میخوام درد بدی بکشم میگم نمیدونم آخرش چی بشه
منم میترسم بهش فکر نکن
راهی دیگ هست 😂
منم خیلی میترسم
منم😑😑
عادی هممون میترسیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.