سلام من خیلی خیلی از زایمان طبیعی میترسم چیکار کنم

۸ پاسخ

منم همینطور اولی طبیعی بودم دومی رو میرم سر اختیاری انشالله

خدا بدن زن رو جوری آفریده که بتونه طبیعی زایمان کنه ، ترس نداره که قطعا از جراحی بهتره

میگن بی حسی اپیدورال میدن دردش رو کمتر میفهمی،من که دلم به بی حسی خوشه وگرنه ترسناکه

پول بده سزارین کن

به قول خواهرم میگه دردش 20 دقیقه قبل اون مث پریودی قابل تحمل میگه بعدشم بیاد راحتی دیگه بخاطر 20 دقیقه هرکاری باشه میکنیم نترس

نترس اگه تحرک داری و پیاده روی می‌کنی

زایمانتون طبیعیه

منم مثل تو بودم ولی خو وقتی بچه میاد هم دردا یادت می‌ره

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری