منم همینطور اولی طبیعی بودم دومی رو میرم سر اختیاری انشالله
خدا بدن زن رو جوری آفریده که بتونه طبیعی زایمان کنه ، ترس نداره که قطعا از جراحی بهتره
میگن بی حسی اپیدورال میدن دردش رو کمتر میفهمی،من که دلم به بی حسی خوشه وگرنه ترسناکه
پول بده سزارین کن
به قول خواهرم میگه دردش 20 دقیقه قبل اون مث پریودی قابل تحمل میگه بعدشم بیاد راحتی دیگه بخاطر 20 دقیقه هرکاری باشه میکنیم نترس
نترس اگه تحرک داری و پیاده روی میکنی
زایمانتون طبیعیه
منم مثل تو بودم ولی خو وقتی بچه میاد هم دردا یادت میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.