من خیلی میترسم از زایمان چیکار کنم😭😭

۱۳ پاسخ

وا منم میترسم .😭😭

من هم خجالت میکشم هم میترسم🥲

من نیز.. 🤧🥺

منم همینطور...من سزارینی هستم‌..خاطراتم یادم میاد وحشت میکنم🥲
ولی خب تمام سختیش یه روزه

توکل کن بر خدا
بدن زن تواناییشو داره،
آدم تا توی شرایط سخت نباشه نمی‌فهمه که چقدر قوی و تواناست...

منم همینطور🙄 از الان هر روز میترسمو استرس دارم

ما نه اولین زنی هستیم که قراره زایمان کنه نه آخری

منم بهش فکر میکنم استرس میگیرم ولی مامانم میگه دردش شیرینه بعدش بچتو میگیری بغلت به بعدش فکر کن

نگران نباش به خدا توکل کن هرماه که پریود میشیم بدن امادگی میگرفت برا روز زایمان بدنت از بچگی تمرین کرده و خدا جوری بدنمون رو ساخته که ازپسشون بربیایم خدا خودش کمک میکنه به بعدش فکرکن به وقتی که بچت رو میبینی و میشه همه دنیات یه زن قدرت تحملش خیلی بیشتراز مردها هست به خودت اعتماد کن

شما باز میترسین برا ماهایی ک نزدیکه . وحشتناکه

بگو مگه من اولیشم

منم😭طبیعی که اصلا نمیتونم فک کنم

منم از هر دو نوعش

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیهان 🥹 مامان آیهان 🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری